PRILIKOM IZRADE NARUDBE, KUPCIMA MOGU?NOST BIRANJA OPCIJE UKLJU?ENJA STAVKE DOSTAVE I SAMU NARUDBU. NA NARUDBE BEZ OBZIRA NA CIJENU ZARA?UNAVA SE TROAK DOSTAVE ROBE IZ CENTRALNOG SKLADITA DO MANIPULATIVNOG CENTRA ZA DOSTAVU ROBE, TE OD CENTRA ZA DOSTAVU DO SAMOG KRAJNJEG KORISNIKA. SVE DOSTAVE VRE SE PUTEM DOSTAVNE SLUBE HP EKSPRES PREMA VAE?EM CIJENIKU NA DAN DOSTAVE , TE SE ZARA?UNAVAJU KRAJNJEM KORISNIKU.
TROKOVI DOSTAVE NISU SADRANI U CIJENI PROIZVODA. U SLU?AJU REKLAMACIJE PROIZVODA OD STRANE KUPCA PREMA DOBAVLJA?U KUPAC SAM SNOSI TROKOVE SLANJA ROBE DOK MU SE POVRATNI TROKOVI ZARA?UNAVAJU KAO I PRILIKOM NARDBE.
KUPAC IMA UVIJEK PRILIKU SAM REKLAMIRATI ROBU JER ?E NA RA?UNU ILI PUTEM KONTAKTA SA ADRIOM DLS BITI UPOZNAT KOJA JE FIRMA OVLATENA ZA REKLAMACIJU. UKOLIKO TO NIJE VIDLJIVO IZ GARANTNOG LISTA.KUPAC KORISTI PRAVO GARANCIJE OSTAVARIVO U ZA TO NAVEDENIM UVJETIMA.
VANO:
Prije uplate molimo Vas da provjerite dostupnost robe na naem skladitu!
VANO:
SVE NARUDBE ZAPRIMLJENE RADNIM DANOM DO 10 h ujutro BITI ?E ISTI DAN I POSLANE NA DOSTAVU-NARUDBE ZAPRIMLJENE IZA 10 h BITI ?E NA DOSTAVI ZA SLIJEDE?I RADNI DAN!
Jamstveni uvjeti i servis:
Troak povrata robe u slu?aju reklamacije snosi kupac, a troak slanja robe sa servisa odn. reklamacije snosi Adria Computers. Servis neispravne robe vri se tek ukoliko je predo?ena sva dokumentacija dobivena uz komponente. Uz svaku poslanu reklamaciju potrebno je opisati nastali kvar! Jamstveni rokovi su istaknuti uz svaki proizvod u ponudi, osim uz kablove i sli?ni potroni materijal na kojeg nema jamstva. Jamstvo ne pokriva kvarove nastale nestru?nim rukovanjem , djelovanjem vie sile (udar groma, poari, poplave i sl.), mehani?ka ote?enja, istroenosti, nestru?ni overclocking itd. !!!
U slu?aju da nije mogu?e izvriti popravak ili zamjenu u zakonskom roku od 45 dana od prijema robe na servis pruamo mogu?nost povrata novca.